Leírás:
A korunkbeli tudósok végre rájöttek a híres félig embert, félig oroszlánt , vagyis a szfinx rejtélyének kulcsára. Az építményről mint kiderült valójában egy kincsestár bejáratát elrejtő hatalmas szerkezet, ami arra hivatkozott, hogy megvédje a rá bízott drága kincset. néhány ember hatalmas jutalmat ígértek azoknak, akik bejutnak a szfinx belsejébe, és megvédik őket az épületben lévő csapdáktól ,amik egyenlőre ismeretlenek. Ki olyan bátor, hogy belépjen, és megfejtse a régmúlt titkait.
Helyszín: Egyiptom, szfinx
Jelentkezhet:
- bárki (már a legelső jelentkezőtől indul a küldetés)
Feladat:
az elvállalt csoporttól függ
Kik ajánlottak jutalmat:
- Sírrablók: A drága kincsért jöttek, hogy elvigyék (előny: nagyobb esély LP jutalomnak)
- Tudósok: Csak a tudomány érdekli őket, és meg szeretnék érteni a szfinx rejtélyeit (előny: nagyobb esély a csapdák észrevételével)
- Civilek: Bejutni a lezárt terültre, és megnézni ezt a látványosságot még közelebbről (előny:nagyobb esély a rendőrök elleni elbújásnál)
- Rendőrök: A bejutott alakokat mihamarabb kivinni a veszélyesnek kikiáltott építményből (ha esetleg csak erre jelentkeznének akkor: JK x 6 fő lesz benn) (előny: nagyobb esély a támadások betalálásánál)
- solo: a Játékosok saját erejükből próbálnak átjutni az akadályokon (előny: -)
Jutalom:
A játék minőségétől függ